Inget Gbg för mig och Lova!

Lova och jag hoppade Göteborg. Johannas (syrran) minsta tjej har varit dålig i natt och på grund av det så hade syrran inte sovit så värst mycket, precis som jag. Därför var hon glad om hon inte behövde ha Lova. Först funderade jag på att ta med Lova, men av ren trötthet struntade vi i att följa med, plus att väglaget inte är det bästa. Hennes förkylning är mycket bättre i dag så för den sakens skull hade vi kunnat åka. Per som egenföretagare hade inte mycket att välja på utan åkte som planerat. Jag hoppas det går bra för honom, vet att det är ganska mycket han ska hinna med i dag.  

I dag började jag och Lova dagen med ett bad efter det att Per gett henne mat. Jag fick sova en stund längre i morse för min snälla sambo. Sedan blandade vi lite banan med youhurt till Lova, hennes favorit. I går åt hon nästan ingenting, så i dag får vi försöka locka med diverse läckerheter.

Kanske trotsar vi snön om en stund och går ut en runda, det beror på hur trottoarerna ser ut och om det ens är möjligt att gå ut med barnvagn.

Kram på er alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0