I dag är det en seg dag...

väntar på att mamma, Josefine och Johanna ska komma hem från Ullared där de är och shoppar! Lova har en gnäll-dag och vill helst sitta i mitt knä hela tiden, t.o.m när jag är på toa;) Mail-korgen är tom och forumet på Familjeliv är dött. Nyss var två barn här och slet upp vår ytterdörr. Jag satt lugnt kvar i soffan, trodde det var Per som kom hem. De letade efter sina kompisar, haha! Mormor fyller år i dag men det visade sig att hon skulle ha gäster i sin egen ålder där i dag, så jag kände att jag väntar med besöket till i morgon. Känns inte så kul att komma dit med Lova och bli fast i samtal om att det var bättre förr och att det är farligt att gå utanför dörrarna efter kl 18 på kvällarna.

Som sagt, lugna gatan här i dag...ganska skönt ändå med tanke på alla festligheter som varit nu i helgerna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0