Ett gnäll-inlägg!

Eftersom Lova har hittat sitt paradis i hallen bland skor och väskor så passar jag på att blogga ett inlägg. Vår lägenhet ser just nu ut som ett bombnedslag, Per har tagit in en kofångare till bilen. Fattar ni hur stor en sån är när man plockar bort den från bilen och tar in den inomhus? Nej, det tror jag inte, för vem gör en sån sak? Jo Per! Skulle kunna ta hans bilintresse och släppa det på golvet, trampa på det, nej hoppa på det, spotta på det och sedan kasta ut det genom fönstret. Han hade fått ha nästan vilket intresse som helst utan bilar, I hate it. Som tur är så ska kofångaren bara vara här en stund till sen ska den sättas på bilen, thank god! Men, jag vill lova att vår bil är i prima skick, jag behöver bara sätta mig bakom ratten, den är alltid körklar och tankad! Så kanske ska jag inte gnälla allt för mycket;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0