Denna till mig...


Kommentarer
Postat av: Malin

Men gud så fina klänningar. Speciellt den du har köpt till dig själv! En sådan hade jag velat ha! Så somrig och härlig!

Nej, jag har inte blivit blond...än! :) Jag har en lite varmare ton i håret nu samt lite mer ljusa slingor men det är låångt från blondt. Men det ska bli ljusare framåt sommaren iaf.

Tack va söt du är ang korten på Vilmer! :)

Haha! Ja, han har en rejäk kalufs den lille mannen! Undrar vart detta ska sluta? ;) Axellångt vid 2 års ålder? Haha!

Kom på nu att jag hade glömt att spara din blogg i favoriterna så det var allt ett tag sen jag var inne. Man glömmer så lätt! Men nu har jag mycket att läsa ikapp!

Förresten, vart har du köpt den häftiga väggkroken med ugglan? Var ju helt underbar!

Hoppas allt är bra med er!

Kram!

2010-01-31 @ 23:01:09
URL: http://malansnyaliv.blog.se
Postat av: Jennie

Tack:)Ja, jag tyckte den var fräsch till bruna armar och ben, snyggt med både vitt och svart linne och tights under. Väggkroken har jag köpt på ett homeparty www.innerum.se, men den finns säkert att få tag på även på www.barnvanligt.se, för där har de mycket av innerums grejor, men som man kan köpa via nätet. Den finns i vitt och limegrönt också, kostar 69kr! Jag skulle vilja ha två vita till köket också, hänga kökshandduken på:) Kul att du hittat tillbaka hit till bloggen, jag är nästan mer här än FL nu;) Kul att kunna hålla kontakt trots att vi bor en bit ifrån varandra..Åker ofat upp till Gbg men tyvärr blir det så stressigt när vi är där och ofta bara för dagen, men jag hoppas det blir ändring på det snart! Kram

2010-02-01 @ 13:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0