Weeeiiiiiii......



Jag vill inte gå in än....


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi! Va söt man kan vara då! Hon är så tuff i sin svarta overall! Önskade att vi köpte den nu när jag ser hur tuff den e! :)



Usch, har Lova också den hemska hostan?! DEt är så synd om våra små. Så taskigt att den sitter i så länge...om det nu är förkylningshosta :/

Har hon också sådan hemsk som låter som rökhosta?



Kram!

2010-02-05 @ 00:04:40
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha,minns att du också hade kollat på den! Då kan jag säga några minus med overallen så lär du inte ångra dig! Den är ju av ett sånt shiny-material, så när man bär henne halkar hon nedåt, tillslut har man henne på höften på väg mot benet! Helt värdelöst och nästan lite farligt om man bär annat också:( Dragkedjorna är också lite tröga, tyvärr! Ja, så låter hennes hosta också, den är fruktansvärd!! Tycker så himla synd om henne, det gör ju säkert ont också:( Det enda man kan göra är att låta henne dricka lite vatten, men jag säger som du, kommer den tillbaka igen (hade en liten släng av den i förgår natt) då kontaktar jag BVC igen



Kram

2010-02-05 @ 01:18:06
URL: http://lovaochmamma.blogg.se/
Postat av: Hilma

Gud så söt hon är här lilla Lovisen =)

I morgon tycker jag att du kusin kan komma och åka pulka med mig!

KRAM Hilma

2010-02-05 @ 23:09:48
Postat av: Jennie

Hej Hillis, det kanske vi kan göra! Kram och puss från kusin Lova

2010-02-06 @ 13:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0