Vår söndag!

Om en halvtimme ska Lova och jag traska hem till syster Johanna på inredningsparty. För första gången på länge,länge luktade det vår när jag öppnade fönstret i morse. Jag stod kvar i flera minuter och bara söp in doften, underbart! Solen lyser och mycket av snön är borta, jag längtar tills vi kommer i väg.

Jag vaknade med ett dåligt samvete för allt gott jag stoppade i mig i går, motivationen börjar definitivt att tryta. På grund av det så ska jag börja på gymet så att det blir som en nystart, jag tror det är precis vad som behövs. Jag ska dit och provträna på tisdag och löser mitt månadskort då också! Det kommer bli en utmaning för mig som bara promenerat innan. Jag har aldrig varit någon gym-människa. Jag har varit på gym, tränat på löp-band, varit med i olika grupper och så, men aldrig fastnat om ni förstår vad jag menar! Jag har hellre promenerat i naturen, men nu ska jag alltså göra ytterligare ett besök för att bli kvitt mammakilona. Envis som en åsna...det är vad jag är, jag ger inte upp!

I kväll kommer foton i massor att läggas upp här på bloggen, håll utkik....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0