Mer snö och ett hår som fortfarande ser hopplöst ut

Bara för att jag var så oerhört lycklig över att snön smälte bort i går så kom ännu mer i dag och det med besked. Vi åkte till Helsingborg för att hämta en reservdel till bilen och ovädret kom när vi började närma oss Helsingborg. Vi såg en bil och en lastbil som hade kört av vägen och på vägen tillbaka inträffade den tredje olyckan mitt framför ögonen på oss. En jeep med stort häst-släp körde ut i en korsning, fick sladd och stannade, so far so good, men bilen som kom från vänster hann inte bromsa och kanade av vägen i ett dike. Vi stannade men inte ens med vår hjälp hade vi lyckats dra den till synes okrockade bilen upp, den var fast i snön och behövde en bärgning. Kvinnan som körde var oskadd. Frågan man ställer sig är, varför kunde vi inte bara kollat väderprognosen innan vi körde? Det är lätt att vara efterklok.

Det blev inget Växjö och sitta hårmodell i dag, det var Jennas lediga dag så vi får skjuta det på nästa vecka.

Mer än så här har jag inte att bjuda på i dag, ska se om jag kan lägga in ett par bilder på min busunge som i dag har stylat sitt hår med bland annat gröt. Hon var så gullig med sitt ruffs att jag var tvungen att knäppa några bilder

See Ya!!



Kommentarer
Postat av: Maria

Men shit alltså...tur att ni klarade er i alla fall. Lova är sååå söt,hoppas ni kan reda ut hennes gröt-ruffs sen;)

2010-02-19 @ 15:08:10
Postat av: Jennie

Det var inte lätt att reda ut...skämt å sido, med lite shampoo blev hon som ny;) Kramar på dig

2010-02-19 @ 21:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0