Lova 10 månader i dag!

I morgon blir det sammanlagt 46 mil i bil, alltså det är dags för ett besök i den vackra staden Göteborg. Per har leveranser och jag och Lova ska luncha på stan. Efter en riktigt seg dag väntar jag nu in att Lova ska bli så pass trött att det är lönt att lägga henne. När hon somnat ska Per och jag äta och sen får det bli en ny bra film på tv. Lova och jag har varit ute på en promenad som heter duga i dag, handlat på Ica och badat tillsammans. Min lilla (stora) tjej blir 10 månader i dag och jag har konstaterat att jag måste ha nya kläder till henne - igen!

I morgon åker syrrorna med familjer till Lalandia, det blir en fyra dagars trip med mycket bad och förmodligen bus och lek för barnen. Trevlig resa:)

På brevlådan i dag fanns ett brev från Hyres- och arrendenämnden i Malmö. Vi ska ta ärrendet i rätten den 4 mars (se tidigare inlägg) Det är så skönt att det äntligen händer något i detta sömniga ärrendet Zzzzzz, Gäsp!

Kommentarer
Postat av: Kiqi

Ååååh kommer ni hit =) Har du tid att ses tror du?



Kram

2010-02-10 @ 23:28:16
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: Malin

Grattis Lova!! :)



Gud va kul med en liten tripp sådär. Lalandia....det ligger i Danmark va? Hoppas ni får en härlig resa!

Kram!

2010-02-11 @ 00:23:24
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

Malin: Ja, men vi ska inte dit, bara mina syrror med familjer:)Det hade dock inte varit helt fel att komma iväg på en sån fyradagars-tripp. Japp Lalandia ligger i Danmark!! Kramar



Kiqi: Såååå synd att det inte blev, men vi gjorde ett försök från båda håll i alla fall;) Nästa gång måste vi få ihop det. Visste att det skulle bli så här stressigt, därför brydde jag mig inte om att planera nåt med vänner...Det blev inget Kungälv heller, men det bestämdes att Lovas farmor ska komma hit snart i stället. Kramar

2010-02-11 @ 23:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0