Med en huvudvärk som heter duga..

har jag nu ringt runt till halva Sverige känns det som, och fixat och trixat med Pers företag. Dessutom hade våra kära andrahandsgäster på lägenheten i Göteborg missat betala en el-räkning vilket hade gått till inkasso i Pers namn. Inte så käckt!! Den betalade jag in omgående och får kräva killarna på pengar i efterhand. Gästerna innan dessa killarna hade inte städat efter sig...och då menar jag, inte alls! Också det mycket käckt! Detta innebar att de nya gästerna fick dra av pengar på hyran för att de själva fick städa. Detta är helt självklart då vi inte kunde närvara när överlämnandet av nycklar skedde. Då får vi ta den smällen!

Jaja, det är mycket på gång just nu...

Lova ville lägga sig redan 19 i kväll och började vinka "hejdå" på lampan över bordet, tv:n och på katten. Det är ett tydligt tecken på att hon "kastar in handduken". Hon var trött så ögonen gick i kors, men det är klart, det tar på krafterna att få kindtänder. Hon har fått stora duplo legobitar av mamma i olika färger som hon bara älskar, helst ska jag hälla ut alla ur säcken på en och samma gång så att det blir ett farligt oväsen, då klappar hon i händerna av förtjusning. Sedan sitter den lilla busen fint en stund och är helt fascinerad av legobitarna. En helig stund för mig som har haft en tryckande jobbig huvudvärk nästan hela dagen. För lite vätska antagligen!

I morgon ska Lova få sin vaccinationsspruta på BVC eftersom hostan nu gett med sig!

Ha det fint mina läsare!

Kommentarer
Postat av: Maria

Härliga folk är när det inte är deras eget..slarvpellar! :(

2010-04-23 @ 14:05:30
Postat av: Jennie

Ja ellerhur, man blir lite smått irriterad!

2010-04-24 @ 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0