I dag...

har vi inte gjort många knop, Lova och jag! En promenad, ett besök hos mina föräldrar (känns inte som jag gör annat nu när jag är själv med Lova) men det är sååå skönt att bara få äta ett mål mat i fred utan att Lova vill sitta brevid och peta i min mat alternativt hänger i mitt ben och babblar på som en galning. 

I går kväll satte jag upp Lovas lektält (bondgård) som hon fick i present av oss och stuvade sen in alla hennes leksaker. I dag har hon klättrat in och ut ur tältet och skrattat så hon nästan kiknade. Hon älskar sin present, det var verkligen en perfekt present till henne :) Bilder kommer senare! De andra presenterna används också flitigt, pipmuggen från Lundemyr är också en favorit vid matbordet. Hyllan som kom upp på hennes rum var verkligen precis vad som behövdes där. Nu har hon plats till alla sina prylar...
Nöjd stod jag och tittade på allt i går, men kunde som sagt inte knäppa några foton för att dela med mig till er här på bloggen. Mycket irriterande! 

I veckan som kommer har vi en mamma-bebis träff på gång, ett besök på BVC, massor med saker att ta itu med gällande Pers företag och en Göteborgs-resa till helgen om allt nu klaffar!

Spännande vecka ligger framför oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0