I dag tänkte jag så här...

Blingo och Gangstar, släng er i väggen....och kom tillbaka när ni har ett sortiment man faller för, när kläderna finns i lager och när ni slutar skicka fel produkter. Det hade också varit bra om en dress för några hundra inte tappade sina knappar vid första användningen, Gangstar! Och sist men inte minst, sluta upp med era avgifter som ni tar ut per beställande kund vid klädparty. Me and I är jag än så länge nöjd med kvalitétsmässigt, i alla fall.  

Nova star, Molo och Kick Kid, VÄLKOMNA in i mitt hem :)

Ja, va säger ni andra småbarnsföräldrar?

Kommentarer
Postat av: Janina

Blev det fel?? :(

2010-04-01 @ 14:31:46
URL: http://enkarleksresa.blogspot.com
Postat av: Jennie

Ja enl. Josse fick jag helt galen storlek i Lovas kjol denna gången, en jacka var slut osv. Vid andra tillfällen har jag haft problem med kvalitén i deras kläder. Du fick inte heller allt ditt va? Tyckte Josse sa det. Massor av det Josse skulle ha var slut...



Blingos kvalité är sådär bra enl. mig! Inget roligt sortiment heller...

Blir bara irriterad iom att man betalar avgift, tar sig till partyn mm...för att inte tala om värdinnorna som fixar med fika och annat. Jag tycker de får bättra sig om partyn ska löna sig, det är ganska lätt att sitta på nätet och klicka sig till det man vill ha eller gå på stan och inte betala nån avgift för det man köper.

Kram på er

2010-04-01 @ 14:55:46
Postat av: Maria

Älskar Molo/Nova star det kan jag bara säg. Har aldrig riktigt gillat Me and I för det är för fjolligt till mina killar ;) Går aldrig heller på klädpartyn för man blir bara besviken tycker jag. Håller med dig om den j-a avgiften. Det kan väl inte kosta 60 kr och paketera en paket eller? Det är väl säljarna som får detta som nån slags bonus. Nej Göteborg city jennie, det är här du ska shoppa dina Lova-kläder ju för f-n! Ring mej och vi shoppar tills vi droppar...

2010-04-01 @ 22:57:39
Postat av: Jennie

Maria: Du har så rätt så rätt, sanningen har hunnit i kapp mig, det är Gbg som gäller...Jag vet ju det, men när man bor här är det lätt att falla för frestelsen att klicka hem från nätet för här finns ju sorgligt nog ingenting...jo klädpartyn, det är därför jag gick på den lätte...hahaha;)

2010-04-01 @ 23:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0