Hemma från kalaset och kameran full av bilder...

som ju givetvis ska upp här på bloggen. Jag har slarvat och ha med min kamera några gånger nu, men i dag så var den med ;) Lova somnade som en utslagen fotbollsspelare när vi kom hem och jag är ganska mör jag också, men ett inlägg hinner jag förstås med, det gör jag alltid! Måste ju även godkänna era kommentarer som kommit under tiden jag varit borta från bloggen. 20 stycken läsare har jag en bra dag enligt statistiken, det är jag fullt nöjd med eftersom jag väl inte har jordens mest intressanta inlägg. Hur som helst, ni 16-17 som inte lämnar kommentarer, FY PÅ ER! Jag hade gärna velat veta vilka ni är, vad ni tänker och att skapa debatt är lite meningen med bloggen. Jag fick tex reda på att mitt ex Daniel är här och läser lite då och då...men för fasiken D, kom igen och lämna ett avtryck! Tack!  

Så nu har jag t.o.m fetat detta så att ingen ska missa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0