Efter ett mycket trevligt besök..

hos Hanna och Leon åkte jag till kusin Malin och tog en snabbtitt i deras fina hus vid sjön. Väl hemma somnade Lova omgående i sin säng. Förmiddagsluren vill hon helst inte gå miste om, det gör mycket för hur resten av hennes dag blir. Lova var inte upplagd för att leka i dag och stackars Leon fick höra många gråtattacker, en gång så att han till och med själv blev ledsen, stackaren! Vi får hoppas Lova bättrar på sitt humör till nästa gång vi besöker Leon. Eftersom jag har strul med min kamera så blir det tyvärr inga roliga bilder i dag! 

I dag blir det en lugn dag, jag ska ner på banken i ett ärrende och jag ska fixa med Pers företag. Det är ungefär vad som står på schemat. 

Johanna kommer i kväll och hälsar på oss :)   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själva, jättemysigt att ni kom! Tsss, det var nästan lite kul när de grät ikapp idag, de små liven. Hoppas hon blir piggare & gladare snart. Söt som socker är hon!! Ha det gott, kramar

2010-04-21 @ 20:32:20
Postat av: Jennie

Hanna: Tack :) Ja vi får hoppas hon blir piggare snart så hon får i sig lite mat...ska till BVC nu! Kram på er

2010-04-22 @ 12:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0