160 g upp på vågen...

inte jag då, utan Lova ;) och det är ju kanon, så nu väger hon i alla fall 9 kg och mer därtill. Hostan har helt avtagit och snorandet också, äntligen en frisk Lova som går upp i vikt! Vacinationen gick bra och än så länge inga tecken på feber!

När vi kom hem fick jag för mig att vi skulle fika, det händer ALDRIG här, men i dag blev jag hysteriskt sugen på att prova Ballerina kladdkaka som alla tjatar om och nu kan även jag förstå varför den får så mycket uppmärksamhet, den är farligt god! När jag hade doppat 3 stycken i mjölk fick jag argumentera för- och nackdelar med mig själv för att inte ta en till. Nackdelarna var fler så paketet åkte in i skafferiet. Frågan är bara hur länge det får ligga där?!? Aldrig förr har jag längtat så mycket efter att någon ska komma hem och hjälpa mig fika upp dessa kex ;)

Lite eftermiddagsvila nu...ja tack!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Skönt att hon äntligen ökar o mår bättre! Det är ni värda! Ja kakor är farliga. Men du, ibland får man fuska, bara man vet hur man egentligen ska göra, som min förta bvc-tant alltid sa, o det är kloka ord!

KRAM!!

2010-04-22 @ 15:11:29
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Maria

Skönt att höra att hon är frisk igen och att vågen pekade på rätt håll. Då mår mamma-hjärtat bra :) Krambanan

2010-04-23 @ 14:04:25
Postat av: Malin

Heja Lova! Skönt att hon går upp i vikt!



Visst är kakorna goda!!!! Kan inte låta bli dom när jag har ett paket hemma. Livsfarliga!!!!!



Usch va tråkigt att ni inte kan komma på söndag men jag förstår dilemmat med bilkörningen. Ni kan inte flytta fram Lovas stol??



Kram!

2010-04-23 @ 22:14:28
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för tipset om er lägenhet förresten! Den låter underbar fast jag är inte så förtjust i tanken på att bo inne i stan. Trivs bättre lite utanför.

Hade ni ingen som hyr den nu eller ska ni säga upp den?



Kram!

2010-04-23 @ 22:17:18
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

Caroline: Haha ;) Bra BVC-sköterska!



Maria: Ja verkligen :)Känns inte bra när de är inne i perioder då de vägrar maten...



Malin: Nej tyvärr för där fram är en airbag så vi har henne bak tillsvidare. Det funkar oftast bra därför har vi valt att inte ta bort airbagen, men vid såna här tillfällen blir det ju lite knas...



Antingen trivs man i stan eller inte ;) Har man vant sig att bo lite utanför stan så är det nog ofta där man trivs. Bilköerna och letandet efter parkeringar är ju den stora nackdelen med att bo så som vi gjorde...Hoppas ni råkar på nån lägenhet snart som ni kan tänka er. Kram

2010-04-23 @ 23:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0