Stressig Göteborgsresa och havskräftor...

I lördags blev det en snabb visit i Göteborg för visning av lägenheten som ska hyras ut till nya gäster (studenter) och för att sälja protein. Vi visade lägenheten för två par och sålde protein samtidigt till kunder och klockan rullade i väg. Vi stack inom Fiskekyrka och köpte 4 kg havskräftor som uppskattades av familjen här i Skåne. Till det blev det bröd och olika såser, plus en omänskligt fet sallad som min syrra gjort...men god va den! Hade vi hunnit skulle vi kört inom Lovas farmor och ätit lunch mitt på dagen, men det får vänta tills en annan dag. Att ringa vännerna i stan var inte heller lönt, vi hade aldrig haft tid att hälsa på hos någon.

I min inkorg har jag fått jättemånga fina kort från Lovas dop som Pers moster lyckats knäppa. Det är dags att göra ett fint album med bilder till Lova som minne från ett fint dop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0