BVC med Lova och Tupperware med Anna i kväll...

Vi är nyss hemkomna från BVC och Lova hade gått upp i vikt och vuxit på längden, men inte så mycket som förra gången då hon sköt i höjden med 3 centimeter. I dag hade hon bara tagit sig en centimeter, men hon följer sin kurva perfekt i både längd och vikt. Mamma är stolt över sin älskling! Hon väger nu 7500, trodde det skulle vara mer än så men icke! Visserligen var det bara 3 veckor sedan jag var där, vi brukar komma var fjärde så det gjorde säkert lite.

Summerar helgen: I Lördags var vi på Väla med Lovas mormor och morfar och där shoppades det en del, mest till mig och Per eftersom vi var i stort behov av kläder. Per gjorde världens godaste gryta på lax och räkor till oss i Lördagskväll och på Söndagen blev det en sallad på resterna, räkorna! Supergott måste jag säga! Hallen målades i stålgrått under Söndagen och jag hjälpte till...Kryss i taket! Vi är inte klara i lägeneheten på långa vägar har jag konstaterat nu.

Nästa helg, på Lördag bär det av till Götet igen för att leverera kosttillskott och handla kött och krabba som vi ska tillaga på kvällen. Kanske hinns också ett besök med Maria och Kiqi med, hoppas verkligen det! Skulle vara så trevligt att se hur lilla Mama (Kiqis dotter i samma ålder som Lova) ser ut nuförtiden, det var ju ett tag sen sist, ända sen Lova döptes. Alldeles för lång tid tyvärr!!! Eftersom jag flyttar runt som en galning, Osby-Växjö, Växjö-Göteborg, Göteborg-Osby så får jag finna mig i att mina vänner är spridda över hela Sverige och att det hinner hända en del under tiden jag är borta...men min gamla barndomsvän Anna har jag kvar här i Osby och ikväll ska vi på Tupperwareparty, något vi har gått på tillsammans sen vi var i gymnasieåldern och började samla saker för att flytta hemifrån. Alltid lika trevligt!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0