Lördagkväll...snart natt....i alla fall för mig;)

I helgen blev det inget Göteborg som planerat, inte nästa helg heller som det ser ut nu! Fotona som jag lovade på Lova uteblir nog också, haha! Det var nämligen något filfel på de nya bilderna som låg på kameran och jag lyckades inte få in dem på datorn! Jag får knäppa några nya helt enkelt! Kände att det var ett tag sen jag skrev ett inlägg och att jag borde försöka få ner några rader, men det var lättare sagt än gjort!

Det är nog inte min dag i dag....

I kväll gick jag en runda på Klinten (ett motionsspår för alla er som inte vet) med mitt ex, Daniel. Jag har inte träffat honom sen i somras och nu skulle han gå med sin brors hund, Leo, och jag hängde på såklart! Vi hade massor att prata om, han är verkligen en bra kille!!! Efter rundan åkte jag hem till mina föräldrar och åt en sallad från grillen i byn och pratade med min bror som är hemma från Oslo. Han arbetar och bor där två av tre veckor, dessutom håller han på och bygger ett nytt hus som börjar bli klart. I dag sattes vitvaror in och i morgon läggs golvet in, sen är det snart beboligt. Jag får lägga in lite foton sen, det är inget dåligt hus, har nog kostat bortåt 4 mille....behöver man säga nåt mer?

Glad Halloween på er, mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0