Vintervarm Lova



Lova i vagnen på väg till morbror Mackes hus för att se hur mycket pappa Per hunnit skruva upp under dagen. Huset börjar ta form, lamopr har kommit upp i taken och toaletterna börjar bli klara. Mamma var där och städade och putsade fönster, pappa satte lister. I helgen flyttar lillbrorsan in i sin lyxvilla efter mer än två års slit. Även om jag skulle försöka hade jag inte i ord kunnat redogöra för hur fint och lyxigt det är så jag får helt enkelt låta bilder tala sitt språk sen! Kanske blir det en julafton i lyx och flärd, kolla på Kalle Anka på en mega tv som tar en hel vägg, laga julmaten med gas-spis, lyssna på julmusik från en anläggning som har högtalare i alla rum i hela huset eller tända en brasa i någon av ugnarna. När julmusten och glöggen ska ut har man tre supermoderna toaletter att välja på:) Vad sägs om att lägga sig i jaccuzin (eller hur fan stavas det?) med en stjärnhimmel ovaför sig?

I dag bjöd mina föräldrar oss på kinamat och ikväll blir det idol på tv och min nya favvoserie Flashforward som kommer efteråt på samma kanal:) ÄNTLIGEN FREDAG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0