Summering...

I går kväll var jag ute nmed Anna och promenixade i nära två timmar, Lova var med i vagnen och somnade gott. Det är nog det bästa man kan göra för sin kropp, att gå. Vi gick så sent som 21 och då är det ganska lugnt ute på en vardag, nästan inga bilar! Detta är något som jag definitivt kommer fortsätta med. Innan på kvällen hade vi Josse, Per och Hilma på besök. Josse hade med sig hembakade kanelbullar som vi käkade trots att ingen av oss behövde det egentligen. De var supergoda i alla fall!! Josse drog ut lite foton på vår skrivare och så satt vi och snackade lite om allt mellan himel och jord.

I morgon bär det av till Malmö där Per ska på anställningsintervju och jag och Lova får sysselsätta oss med lite shopping eller nåt,fika kanske! Jag har lagt undan en ny bilbarnstol till Lova på babyproffsen så den ska vi hämta, det är inte en dag för tidigt! Hon är en stor dam på över 8 kg nu!

I dag blir det inte mycket annat än plock och fixande i hemmet, jag tänker sätta upp alla stjärnor och ljustakar redan nu för att slippa det till helgen. jag är ju mammaledig och går ändå bara och drar, hahaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0