Det började i går kväll...

tandvärken alltså...sen blev det bara värre och värre....och värre, fram tills att det faktiskt var riktigt fördjävligt. Inte ens min krutkur på diklofenak och panodil hjälpte. Jag sov inte en blund på hela natten och när klockan närmade sig 6 var jag helt i upplösningstillstånd. Klockan 7 la jag mig i badet, en deperat åtgärd och tog en ny kur med piller. Då hjälpte det någerlunda så jag kunde sova ett par timmar. Jag vaknade och ringde tandläkaren som gav mig en akut tid på en kvart och jag åkte ner. De rensade tanden och förberedde för rotfyllning, och så fick jag en ny kur med pencillin. Jag åkte hem och sov i hundra timmar! På torsdag fortsätter rensningen!

Lova har två små gaddar på väg upp i underkäken så hon är lite kinkig på sitt sätt! Hennes nya fina tänder är på väg upp och mina ska vi ta död på och rotfylla...nja, inte riktigt alla då, utan en;) Ska bli riktigt skönt när det är gjort så livet kan fortsätta utan smärta....

Behöver jag skriva att inget av det på min lista för i dag blev gjort, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0