Shopping i Sisjön

I dag hittade jag äntligen kläder till dopet och ett par skor så nu behöver inte jag gå naken trots att jag har 13 kilos övervikt och i princip inga kläder som passar. När vi ändå var ute och åkte, jag, Per och Lova så handlade vi all dricka som behövs till dopet. Skönt att ha lite av det viktigaste avklarat. Det är mer planering kring ett dop än vad man kan tro.Jag hittade inga servetter och måste säga att jag blev lite förvånad att varken en sån stor butik som Maxi eller inredningsbutik som Bolagret har helrosa servetter. I morgon får jag väl traska ner till femman och kolla om jag hittar såna på Åhléns.
Innan Per gick till jobbet i kväll pussade han Lova på halsen flera gånger och hon tjöt av skratt. Hon har skrattat innan men inte så som i dag. Man blir så oerhört lycklig som förälder när ens barn skrattar. 
 
Nästa stora kalas för Lova blir hennes student men det är ju ett tag till dess, haha!  

Usch och fy för vädret i dag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0