En solist till dopet...

Äntligen verkar det som att jag hittat en solist till dopet. Min kompis Kiqis syster sjunger i ett band och kan tänka sig att sjunga på Lovas dop om hon inte är upptagen med sitt band just den dagen. Kiqi skulle kolla med henne hur hon har det den 25 juli. Har hittat en underbar låt som heter "Här är jag" på nätet, ska kolla om jag hittar text och noter. Nu är också alla inbjudningskorten skickade och sammanlagt har vi bjudit runt 40 personer med oss själva inräknade, men som sagt, det är semstertider och många har andra planer så vi får se hur många som kommer.  Lovas dopklänning är klar och de rosa banden har Lovas farmor satt i. Vi ska prova den nästa vecka, spännande! Annat som ska fixas är rosa styvt papper till små kort, rosa servetter, cellonfan och rosa band till små godispåsar till varje tallrik och rosa papper till hälsningarna som jag sen ska sätta in i en bok till Lova som hon ska ha som minne från dopet. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0