Besök från Skåne

Nu ska vi snart ner till församlingshemmet och duka till dopet i morgon. Det är massor att göra och det kommer att ta timmar. Per har bakat en smörgåstårta i dag med kalkon/rostbiff,svärmor gör en med lax/räkor. Jag tror nog de blir goda även om Per aldrig gjort någon smörgåstårta innan. Det är lite av ett riskprojekt, haha! I går var mina vänner Anna och Patrik här från Skåne och hälsade på. Eftersom regnet öste ner fick det bli shopping hela dagen så vi åkte spårvagnen till femman och shoppade loss. Sen käkade vi middag på Linnégatan, Tacosbuffé, och slutligen åt vi kladdkaka med grädde här hemma hos oss innan de körde hem. En mycket trevlig dag!

Per ska jobba i kväll och jag ska sy fast rosetten i Lovas dopklänning och färga mitt hår om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0