Nu blir det tomt på bloggen ett par dagar....

I morgon förmiddag bär det nämligen av till Göteborg för julshopping, träff med Lovas farmor och leverans av kostillskott. Vi stannar i två eller tre darar,beroende på vad som behövs. Jag hoppas även hinna med en lunch med någon av mina vänner. Med oss har vi julklappar och en liten större packning än vanligt:)

I går var vi i Hässleholm med Lova hos läkaren och i dag promenerade jag upp till syster Johanna och hälsade på. När vi kom fram, Lova och jag, fick vi varm chocklad och varma kanelbullar. Det var verkligen supergott efter att ha gått en halvtimma i gnistrande vit snö och snålblåst. Josse och Hilma var också där, Hilma hade invigt sin rosa pulka. När jag gick hem tänkte jag på hur mycket jag älskar mina systrar och mina bonusbarn Ebba, Agnes och Hilma. Livet är fullt ös med dem, och utan dem hade det varit stendött. Tänk en underbar julnär hela familjen är samlad...det blir det denna julen! 

I dag har en febrig Per bytt till vinterdäck på bilen, bättre sent än aldrig! 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0