Måndagsmys...

Hemma igen från Kristianstad där idolerna sjöng sig varma...och det behövdes i den kylan, -13 grader! Vi stod och hoppade jämfota för att hålla värmen och Lova låg nedbäddad i overall och åkpåse. Josse och jag fixade varm chocklad och kaffe till gänget och sen hade kroppen förlikat sig med kylan. Jag och Josse hoppade över skivsigneringen efteråt och åkte hem. Lova var trött! Så mycket shopping blev det inte, bara en bh, men det var något jag verkligen behövde.

I dag ska jag hoppa i säng tidigt eller i alla fall har jag det som målsättning. Jag vet inte vad det är med mig men när vintern faller på och det blir lite kyligt älskar jag att sitta uppe och tända ljus överallt. Det är svårt att lägga sig när det blir så mysigt inomhus. Jag bonar med filtar, ljus och tee, sen är min kväll (och natt) räddad. Tv:n är jag inte så intresserad av,men en film går alltid hem. Helst av allt vill jag sitta vid datorn eller läsa en bra bok eller tidning. Favorit-tidningen just nu är Mama!

Ännu en dag är till ända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0