Den 26e börjar lugnt...

med att jag konstaterar att Lovas matstol fortfarande står hos min bror sen julafton, pappa är snäll och kör hit den! Lova och jag badar under tiden, den lilla fisken hamnar under ytan med huvudet en gång, men simmar glatt vidare...eller rättare sagt, flaxar framåt med armarna. Hon älskar att bada, det har hon alltid gjort. Leksakerna, den gula ankan, den blå flodhästen, en orange sköldpadda och förstås en grön groda, är inte lika kul som en schampooflaska, tillslut badar alla flaskor vi har med oss i vattnet. Alla är lika intressanta, tycker Lova! Med rena kläder och en smörgås i magen somnar Lova nöjt och jag kan blogga ett inlägg. Per bakar bröd och katten sitter i fönstret och förbannar det faktum att det regnar ute.

Många åker säkert på mellandgasrea i dag!

Tack Anna för det jättefina kortet på barnen, det såg riktigt välgjort och proffsigt ut, får nog ta en funderare på om jag ska ner till Malmö med Lova och göra samma sak:) Kanske Josse och Hillis följer med? Gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0